Wednesday, May 13, 2015

PINJAMAN PERIBADI (komitmen luar tidak diambil kira)

LOAN! LOAN! LOAN!

Sekarang ramai yang kesempitan duit. Nak bayar itu ini, kos sara hidup makin tinggi. Hari-hari mesti aku akan hadap dengan macam2 masalah orang. Apa pun, 1 yang aku pegang, SELAGI BOLEH TOLONG AKU TOLONG.

PERUNDING KEWANGAN since 2012. Based on experience, aku cuba untuk bantu sesiapa yang memerlukan. At the same time, im still learning. Haa.. aku bukan AHLONG. Heh

Sekarang ni ramai yang tak lepas loan dengan bank. I mean pembiayaan peribadi. Sebab apa? KOMITMEN TINGGI. Okay, now im focusing on kakitangan kerajaan. Kelayakan 60% masih ada, tapi loan tak lepas dengan bank, sebab ada bayar kereta, kad kredit, asb loan n etc. So, tak perlu nak runsing sangat, boleh contact aku. +60108910819. Jangan segan nak share slip gaji. Boleh runding2. Satu lagi, yang ada masalah BLACKLISTED, CCRIS,CTOS pun boleh contact aku. 

Loan dengan apa? Okay. Dah tak lepas kat bank, tak kan aku nak bawa ke bank juga. So kite ke KOPERASI. Potongan melalui angkasa. Orang kerja GOMEN, mesti tau potongan angkasa kan :)

Okay. Step yang paling mudah, cepat. boleh whatsapp/telegram slip gaji ke +60108910819 (AINZAIRA). atau, sms nama, ic no, nama jabatan/majikan,gaji pokok, elaun tetap, jumlah potongan dalam payslip, haa..dengan itu boleh lah aku duk kira2 kelayakan berapa loan yang boleh lepas.

OKAY. CHILL ! ^_^

No comments:

Post a Comment